Chciałabyś mieć mięśnie ze stali. Przeczytaj.

Oto kilka wskazówek które mamy dla Ciebie, weź je pod uwagę :

Zaplanuj swoją codzienną rutynę. Jest to dobry pomysł, aby pracować tylko na jednym lub dwóch konkretnych grup mięśni dziennie, zamiast skakać wokół. Robiąc to będziesz w stanie dać mięśniom wystarczająco dużo czasu na odpoczynek, zanim wprowadzisz je przez kolejną naprawdę wyczerpującą sesję treningową. Twoje mięśnie po prostu potrzebują trochę czasu, aby się wyleczyć.

Węglowodany są potrzebne, aby zobaczyć sukces w budowaniu mięśni. Węglowodany te dają dodatkową energię, której mięśnie potrzebują do budowania masy. Jeśli trenujesz ekstensywnie, musisz mieć pewność, że spożywać około dwóch do trzech gramów węglowodanów na każdy funt masy ciała, na co dzień.

Chociaż ruchy izolacyjne, które wymagają poruszania tylko jednym stawem są ważne, nie powinieneś wykonywać tego typu ćwiczeń bardzo często. Zdecydowanie nie chcesz wykonywać ich częściej niż ćwiczeń złożonych. Najlepszym momentem na wykorzystanie tych ruchów jest koniec treningu.

Musisz być skoncentrowany na tym, co starasz się osiągnąć, gdy szukasz do budowania mięśni. Nie trenuj wytrzymałościowo i skupiaj się na cardio, gdy próbujesz zbudować masę mięśniową. Cardio i trening siłowy to świetna kombinacja, ale będą one sprzeczne ze sobą, jeśli masz nadmiar cardio w swojej rutynie budowania mięśni.

Nie skąp na ilość snu, który dostajesz. Proces budowania i naprawy mięśni zachodzi podczas snu, a bez odpowiedniej regeneracji istnieje ryzyko, że zranisz się podczas treningu. Zapewnij sobie 7-9 godzin snu każdej nocy, aby zmaksymalizować korzyści płynące z wykonywanych ćwiczeń.

Podczas treningu zawsze kieruj się własną intuicją. Chociaż planowanie treningów z wyprzedzeniem jest dobre, aby upewnić się, że pozostajesz odpowiedzialny, czasami nie zawsze możesz trzymać się tego harmonogramu. Na przykład, możesz nie być gotowy na kolejną sesję quadów po tym, jak ostatnia sesja pozostawiła Cię wyczerpanym. Z drugiej strony, twoje ramiona mogą być dobrze wypoczęte po dobrym treningu zaledwie kilka dni temu. Słuchaj tego, co mówi ci twoje ciało i podążaj za nim.

Przed rozpoczęciem budowy mięśni, trzeba usiąść i wymyślić realistyczny plan dla siebie. Jest to ważne, ponieważ pomaga śledzić ustalone wytyczne i pomaga osiągnąć swoje cele znacznie szybciej. Jeśli tego nie zrobisz, prawdopodobnie się poddasz.

Image by Scott Webb from Pixabay

Dodaj komentarz

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare